Zdenka Vagnerova

Поділитися

У вівторок, 27 серпня 2024 р., о 14:00 відбудеться перша презентація проєкту «Посилення спроможностей і компетенцій освітян Дніпропетровської області» в онлайн форматі. На заході виступлять чеські та українські партнери проєкту, які представлять цілі проєкту та конкретні кроки до їх реалізації.

Упродовж 2024-2025 років відбудеться тісна взаємодія зі 60 школами регіону, зокрема проєкт передбачає роботу з директорами шкіл, шкільними психологами та педагогами.

Виконавці проєкту планують провести очні та дистанційні навчальні курси. На директорів шкіл будуть спрямовані курси з проблематики управління школою в кризових ситуаціях. Шкільним психологам будуть запропоновані теми про зниження стресу та покращення адаптації, а шкільні педагоги зможуть обрати з широкої пропозиції профільних семінарів.

У вересні 2024 року буде оголошено прийом заявок на отримання 30 мінігрантів у розмірі 40 000 гривень на покращення матеріального оснащення школи, якості навчального процесу чи покращення веллбінгу (благополуччя) усіх учасників освітнього процесу. Бажаючі зможуть пройти підготовчий курс з написання заявок до участі в конкурсі.

Умови участі в проєкті:

  • Закалад загальної середньої освіти працює дистанційно, очно або в змішаному форматі;
  • У закладі працює шкільний психолог;
  • Вчителі, психолог та директор закладу систематично підвищують свою кваліфікацію
  • Заклад освіти бере участь у різних інноваційних, науково- педагогічних проєктах регіонального, всеукраїнського, міжнародного
    рівнів або готовий взяти участь у цьому проєкті, який буде для нього першим.

Очікування щодо учасників проєкту:

  • Обов’язкова участь в дистанційних заходах в межах проєкту (відео-, аудіо- зв’язок, спілкуваня онлайн);
  • Обов’язкова участь шкільного психолога та директора в очних заходах (2 тренінги для психологів, 1 тренінг для директорів у
    м. Трускавець Львівської області);
  • Проведення шкільним психологом семінарів для колег після проходження навчання в межах проєкту (з обов’язковим поданням звітності);
  • Обов’язкова участь учасників в анкетуванні в межах оцінювання (евалюації) проєкту;
  • Бажання впроваджувати нові знання у практику роботи вашого закладу (з конкретними прикладами).