Наталія Ахматова

Поділитися

23-27 вересня у Трускавці відбудеться курс для шкільних психологів із 60 шкіл-учасниць проекту. Учасники тренінгового курсу отримають можливість пройти навчання за двома програмами:

ПРОГРАМА “ІМПРОВІЗАЦІЯ ТА ДРАМА ЯК ПІДТРИМУЮЧА ГРУПОВА ТЕРАПІЯ ДЛЯ ДІТЕЙ І ДОРОСЛИХ З СКЛАДНИМ ЖИТТЄВИМ ДОСВІДОМ”

Практичний ілюстративний майстер-клас представить інструменти прикладної імпровізації та театральної драми в роботі з групами, мета яких: покращити веллбінг (благополуччя), згуртувати учнів, вибудувати в групі сприятливі стосунки й середовище.

Метод імпровізації пропонує на перший погляд прості інструменти, які, мають велике освітнє і терапевтичне значення. Учасники набудуть практичного досвіду роботи з методом, а також ознайомляться з результатами наукових досліджень і теоретичним підґрунтям, зможуть обмінятися досвідом та поділитися власними думками щодо підтримки учнів, які перебувают у складних життєвих обставинах.

 Лектор:  ТОМАШ АНДРАШІК, доктор філософії, Гештальт-психотерапевт і педагог, працює на кафедрі соціальної педагогіки Університету ім. Т.Ґ. Масарика в Брно, де займається підготовкою вчителів у галузі прикладної драматургії, особистісної підготовки та експериментальної педагогіки. Окрім цього веде приватну індивідуальну та групову терапевтичну практику, у якій також активно використовує драматичні техніки та імпровізацію. Регулярно проводить курси післядипломної освіти для вчителів та психотерапевтів.

ПРОГРАМА  «STRONG» 

Учасники курсу отримають можливість використовувати програму STRONG та її методичні матеріали у своїй роботі з дітьми та молоддю, які постраждали від воєнного конфлікту та переміщення. Програма STRONG допомагає покращити їх психічне здоров’я, відчуття безпеки та адаптацію в новому середовищі.

Курс  «STRONG» 
• призначена для безпосередньої роботи з дітьми та підлітками, які постраждали від війни та переміщення; 
• підтримує дітей та молодь у подоланні травматичного досвіду та адаптації до нового середовища, допомагаючи покращити їхнє психічне здоров’я та відчуття безпеки; 
• запобігає складній поведінці внаслідок несприятливого життєвого досвіду; 
• сприяє покращенню освітніх результатів дітей та підлітків, які постраждали від війни та переміщення

Лектор: СТЕЛЬМАШЕНКО ОЛЕНА, лектор та психолог. 
Oстанні два роки свого життя допомагаю дітям та підліткам розвинути психологічну стійкість та сформувати навички подолання психологічного впливу від стресу та травми.